بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

تمامی روابط عمومی ها می توانند خبرگزاری داخلی داشته باشند

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

مشاوره ارتباطات

راه اندازی درگاه خبری برای درج تمامی اخبار، تولیدات نوشتاری و تصویری روابط عمومی سازمان ها و صاحبان کسب و کارهای رسمی کشور در رسانه گزارش خبر با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت دیده شدن محتوا در موتورهای جستجو(سئومحتوا) فراهم شد.

جهت اجرای اصول انتشارمحتوا صحیح واثربخش برابر با استاندارد موتورهای جستجو در درگاه خبری سازمان ها و صاحبان کسب و کار، 5 تیم تولیدمحتوا، تحلیل محتوا، بهینه سازی محتوا ، مشاوره و آموزش مراحل سئو محتوا در این طرح پشتیبان مشارکت کننده این طرح خواهند بود.

تیم مشاوره سئو

مجموع خدمات این میز خدمت روابط عمومی در سه بخش ارائه خدمات خبرگزاری داخلی، اثربخشی محتوا و مدیریت رویدادها ارائه می شود.

لازم به ذکر است برای مشارکت کنندگان و علاقه مندان در این طرح می توانند پس از فعال نمودن اشتراک خدمات به صورت رایگان استفاده نمایند.

مشاور ارتباطات

در حال حاضر در این طرح ملی بیش از 120 سازمان و صاحبان کسب و کار در قالب درگاه (پروفایل) خبری در فهرست مشارکت کنندگان با عنوان صاحبان پروفایل خبری سازمان ها و کسب و کارهای منتخب حضور دارند.

جهت اطلاع از خدمات ویژه این طرح به صفحه دستیار روابط عمومی در رسانه گزارش خبر مراجعه و یا از طریق شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">